АЛТЕРНАТИВНИ ИНВЕСТИЦИИ В ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ

Автори

Ключови думи
структуриран депозит, възобновяеми енергоизточници, инвестиции, индекси, ETF.

Резюме
Настоящата разработка разглежда възможностите за инвестиране на капиталовите пазари посредством един сравнително нов за българския пазар инвестиционен продукт – структурираният депозит. Отделя се специално внимание на същността и структурата на този тип продукти, като се създава модел на нов структуриран депозит „Зелена енергия“, носещ допълнителна доходност, обвързана с представянето на индекса ERIX върху акции на европейски компании от ВЕИ сектора и се минава през всички етапи от разработването на продукта.

JEL Класификатор: G110, G130, G150, Q210.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 10
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • СОБСТВЕНИЯТ КАПИТАЛ ВЪВ ФИНАНСОВИТЕ ОТЧЕТИ

    Статията е посветена на собствения капитал във финансовите отчети на нефинансовите предприятия. Целта на изследването е да се разкрие как се представя информацията за капитала във финансовите отчети на предприятието и да се определят изискванията, на които трябва да отговаря информацията. За постигане на целите на изследването следва да се решат ...

  • ОБХВАТ НА ОДИТА В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР ВЪРХУ ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ

    Настоящата разработка анализира разпределението на планираните одитни ангажименти от Сметната палата на Република България, свързани с обществените поръчки. Чрез годишните програми тя определя възложителите, които ще бъдат проверени. Адекватността на годишната програма оказва пряко влияние върху обхвата на проверяваните възложители и методическия ...

  • АНАЛИЗ НА ПАЗАРА И ПРОФИЛЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ЗАХАРНИТЕ И ШОКОЛАДОВИТЕ ИЗДЕЛИЯ В БЪЛГАРИЯ

    Изследователското внимание в настоящата разработка се насочва към особеностите при пазарното позициониране на категорията „захарни и шоколадови изделия“. Отчита се, че пазарът на захарни и шоколадови изделия в България е част от глобалния икономически пазар и състоянието му се влияе от водещи съвременни тенденции при потребителското търсене. Обект ...