СТИМУЛИ И БАРИEРИ ПРЕД ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНОВАЦИИ ВЪВ ФИРМАТА
Автори
Ключови думи
Иновации, иновационна теория, „вълни на Кондратиев“, бариери, стимули.
Резюме
Въпросите за внедряването на иновации се отличават с нарастваща актуалност. Понятието е многопластово и сложно, поради което много автори в своите изследвания търсят формулировка на характерните черти на иновацията и решения на нейните проблеми. Създаването и правилното използване на нововъведения гарантира на всяка фирма по-добри конкурентни предимства и постигане на успех. Върху внедряването им обаче оказват влияние различни фактори. Част от тях могат да се характеризират като стимули, а други като ба¬риери пред иновационния процес. Изпъква необходимостта от детайлното им познаване и съобразяване при иновационния мениджмънт.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 1
Цена: 1 Точки