ИНВЕСТИЦИИ В НЕДВИЖИМИ ИМОТИ – ПАЗАРНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ, МОДЕЛИ И РЕШЕНИЯ ЗА СЕЛЕКЦИЯ

Автори

Ключови думи
пазар(и) на инвестиционни имоти, модел на четирите квадранта, модел на пазарните цикли, стратегически анализ, процес за селекция на инвестиционни имоти.

Резюме
Разработката разглежда възможността за подобряване на характеристиките риск-възвръщаемост на инвестиционните имоти чрез по-добро познаване на фундаменталните характеристики на пазара на недвижима собственост и въвеждането на последователен процес за одобряване на инвестиционни проекти. Първо е обяснена същността на пазара на недвижима собственост, а после са представени два от моделите за обясняване на неговия механизъм: на четирите квадранта и на пазарните цикли. Накрая е предложен процес за селекция на ин-вестиционни имоти, който би могъл да помогне на инвеститорите да избегнат някои от рисковете, характерни за инвестициите в недвижима собственост.

JEL Класификатор: F21, G24, H54.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 20
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • МИТНИЧЕСКОТО РАЗСЛЕДВАНЕ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ

    С оглед на динамично променящата се среда, в която се налага да функционира митническата администрация, се утвърждава необходимостта от разбирането за изключителната роля и важност на високо ефективно митническо разследване. Факт е, че престъпленията и нарушенията против митническия режим, с които е призвано да се бори митническото разследване, ...

  • ИНОВАТИВНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА И НЕГОВОТО ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ ТРУДОВОТО ПРЕДСТАВЯНЕ В ПРЕДПРИЯТИЕТО

    В статията са изяснени някои същностни аспекти и основни характеристики, свързани с иновативното поведение на персонала в предприятието. Направена е обвръзка и са дефинирани възможности за изграждане на иновативно поведение на персонала като предпоставка за подобряване на резултатите от дейността му....

  • МЯСТО И РОЛЯ НА ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО В ПОЛИТИКАТА НА ПРОДАЖБИ В ХОТЕЛИЕРСТВOТО

    Статията има за цел да анализира процесите на формиране на цената и влиянието им върху увеличаване на приходите в хотелиерската индустрия. Откроени са предпоставките за прилагането на ценови бариери. Дискутирани са основните видове цени, методите за ценообразуване и тяхното използване за увеличаване на продажбите както на основни, така и на ...