ОСОБЕНОСТИ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ

Автори

Ключови думи
туристическа дестинация, конкурентоспособност, туристически продукт, фактори.

Резюме
Целта на настоящата разработка е да се разгледат особеностите на туристическата дестинация и възможностите да е конкурентоспособна. Дефинирани са понятията конкуренция и конкурентоспособност. Представен е комплексният продукт на туристическа дестинация с неговите характеристики. Изследвани са основните фактори, определящи конкурентоспособността на туристическата дестинация .

JEL Класификатор: L83.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 16
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • МОДЕЛ ЗА СЧЕТОВОДНА ПОЛИТИКА ЗА ПРИЗНАВАНЕ, ОЦЕНЯВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРИХОДИТЕ ОТ ДЕЙНОСТТА НА ПРОМИШЛЕНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

    Приходите са основен обект на счетоводно отчитане в предприятието. Те са стойностен показател с обобщаващо значение за осъществяването на икономическата дейност и практически измерват финансовото състояние и стабилност на предприятията. Съвременните икономически условия определят необходимостта от оптимизиране, подобряване и ефективно управление ...

  • ОТВОРЕНОСТ НА ИКОНОМИКАТА – ВЪНШЕН ИМПУЛС И/ИЛИ ВЪТРЕШНА НЕОБХОДИМОСТ

    Международната търговия е сложна и комплексна дейност, имаща редица допирни точки с останалите дейности от социално-икономическия живот на обществото. Отварянето на икономиката е многопластов и многообразен процес. Той е с различни измерения – икономическо, социално, политическо, правно, културно, екологично и пр. Свободната външна търговия е ...

  • ЕВОЛЮЦИОНЕН АСПЕКТ НА РЕГИОНАЛНАТА ИКОНОМИЧЕСКА ИНТЕГРАЦИЯ В ОБХВАТА НА ЕВРОПА И СЕВЕРНА АМЕРИКА

    Разработката е посветена на хронологичното проследяване на генезиса и развитието на регионалната икономическа интеграция в контекста на Европа и на Северна Америка. Проследяват се целите, поставени пред двете интеграционни пространства, и пътят, който са решили да поемат в бъдещото си икономическо развитие. Разгръща се идеята за създаване на общо ...