ОСОБЕНОСТИ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ

Автори

Ключови думи
туристическа дестинация, конкурентоспособност, туристически продукт, фактори.

Резюме
Целта на настоящата разработка е да се разгледат особеностите на туристическата дестинация и възможностите да е конкурентоспособна. Дефинирани са понятията конкуренция и конкурентоспособност. Представен е комплексният продукт на туристическа дестинация с неговите характеристики. Изследвани са основните фактори, определящи конкурентоспособността на туристическата дестинация .

JEL Класификатор: L83.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 16
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • АЛТЕРНАТИВНИ ИНВЕСТИЦИИ В ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ

    Настоящата разработка разглежда възможностите за инвестиране на капиталовите пазари посредством един сравнително нов за българския пазар инвестиционен продукт – структурираният депозит. Отделя се специално внимание на същността и структурата на този тип продукти, като се създава модел на нов структуриран депозит „Зелена енергия“, носещ ...

  • ПРОСРОЧЕНИ КРЕДИТИ И ПЕЧАЛБА НА БАНКОВИЯ СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ – ПРИЧИННО-СЛЕДСТВЕНИ ЗАВИСИМОСТИ

    В годините след световната финансова криза и внедряването на новите банкови регулации (Базел III) въпросът за просрочените кредити и отражението им върху печалбата започва да става все по-актуален. Контролът от страна на регулатора (Българската народна банка – БНБ) се засилва, като по-детайлно се следят нивата и времето на просрочените кредити. ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ХОТЕЛИЕРСКАТА ДЕЙНОСТ В КОНТЕКСТА НА ОБЛАГАНЕТО Ѝ С ДАНЪК ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ

    В голяма степен счетоводното отчитане на предоставяните услуги в страната се предопределя от разпоредбите на данъчното законодателство и някои от постановките на международните или националните счетоводни стандарти. Това, което различава счетоводния процес в туристическите предприятия от този в останалите бизнес единици, е необходимостта от ...