ПОСТИГАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ
Автори
Ключови думи
конкуренция, конкурентоспособност, бизнес организации.
Резюме
В настоящата статия авторът си поставя за цел да се анализират, оценят и в необходима степен разграничат конкуренцията и конкурентоспособността в бизнес организациите. Разглеждайки основните стратегии, ролята и методите за оценка на
конкурентоспособността на фирмите и организациите, да се изведат стратегии за постигане на ефективно управление.
За потвърждаване на поставената цел са поставени следните задачи:
1. Анализ, оценка и разграничаване на понятията конкуренция и конкурентоспособност.
2. Изследване ролята на конкурентоспособността и методи за оценка.
3. Да се изведат стратегии за постигане на ефективно управление въз основа на SWOT анализ.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 10
Цена: 1 Точки