РЕШЕНИЯ ЗА ФОРМИРАНЕТО НА ОПТИМАЛЕН ТЪРГОВСКИ АСОРТИМЕНТ

Автори

Ключови думи
оптимален търговски асортимент, формиране на оптимален търговски асортимент, етапи в процеса на формиране на оптимален търговски асортимент.

Резюме
В настоящата разработка като основна цел се поставя изучаването нa теоретичните аспекти на същността на формирането на оптимален търговски асортимент и върху тази основа извеждане на методологични постановки, частично проверени посредством емпирично изследване в реално функциониращи търговски предприятия. За постигане на така поставената изследователска цел в последователност се изясняват теоретичните аспекти на оптималния търговски асортимент; прецизират се теоретичните постановки за същността на формирането на оптимален търговски асортимент и се детерминират етапите в процеса на формиране на оптимален търговски асортимент; осъществява се частично емпирично изследване на формирания оптимален търговски асортимент на реално функциониращи търговски предприятия.

JEL Класификатор: F13; F14.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 28
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ПРЕЦИЗИРАНЕ НА РЕГРЕСИОННАТА ЗНАЧИМОСТ ЧРЕЗ ФИКТИВНИ РЕГРЕСОРИ, ПРОДУКТ НА УИНСОРИЗАЦИЯ НА УСЛОВНИ ПРОМЕНЛИВИ

    Регресионната връзка често е изправена пред редица проблеми, сред които липса на статистическа значимост, наличие на висока статистическа грешка и неувереност в резултатите. Преодоляването на въпросните става чрез усложняване на модела или направата на тежки допускания, всяко от които ограничава свободата на действие. Не такава е ситуацията при ...

  • МЕТОДИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА СЧЕТОВОДНИЯ АНАЛИЗ НА СРЕДСТВАТА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ В БЮДЖЕТНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ

    Настоящата разработка представлява интерпретация на счетоводния анализ като методика за рационално управление на определен стопански субект посредством наличната информация от текущото и периодичното счетоводно отчитане. Актуалността на научното изследване може да се обоснове с наложените ограничения при прилагането на технологията за анализ на ...

  • ОЦЕНЯВАНЕ И ПРОГНОЗИРАНЕ НА ПАЗАРНИЯ РИСК НА БЪЛГАРСКИТЕ ПУБЛИЧНИ НЕФИНАНСОВИ ДРУЖЕСТВА

    В периода на Световната финансова криза и последващия посткризисен период финансовите инструменти на производствените компании, котирани на официалния борсов пазар, са обект на инвестиционен интерес, но и на потенциални загуби. Комплексното изследване на тези акции с акцент върху връзката между тяхната променливост и възвръщаемост е от особено ...