КРИЗИСЕН МЕНИДЖМЪНТ ПРЕЗ COVID-19 И ЕФЕКТА МУ ВЪРХУ ПРОФЕСИОНАЛНОТО УПРАВЛЕНИЕ НА ОФИС СГРАДИ

Автори

Ключови думи
фасилити мениджмънт, професионално управление на офис сгради, мерки, Сovid-19, офис сгради, кризисен мениджмънт.

Резюме
Преминаването на всички през пандемията от COVID-19 ни постави пред редица предизвикателства. Изключително важен в този момент беше кризисният мениджмънт като основа, за да може частният сектор да продължи да поддържа нормален ритъм на работа. Неизбежно ситуацията налага, много бизнеси да преустановят дейността си, други да преминат изцяло в онлайн среда или хората да се преквалифицират, или кардинално да променят своята професионална ориентираност. Целта е да се покаже какви са стъпките и мерките, необходими, за да може да се регулира работният процес, доколкото е възможно. Предметът на разработката е кризисният мениджмънт през COVID-19, като се описват стъпките и промените, през които премина професионалното управление на офис сградите и гъвкавостта, която позволи да се минимализират загубите при преминаването през пандемията.

JEL Класификатор: G00, G30, I18, J28.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 10
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД ОМНИКАНАЛНОТО БАНКИРАНЕ

    Омниканалното банкиране е форма за предоставяне на банкови услуги, чиято задача е да комбинира различни канали за продажба, така че клиент, започнал покупка например в банков клон, да може да я завърши дигитално навсякъде другаде с помощта на телефон, таблет или лаптоп. Изследването има за цел да посочи линията между онлайн банкирането и ...

  • ФРАГМЕНТАРЕН АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ ЗА БЪРЗООБОРОТНИ ПОТРЕБИТЕЛСКИ СТОКИ В БЪЛГАРИЯ

    Изследователският фокус в настоящата разработка е насочен към изследване и анализиране на търговските вериги от сектора на бързооборотни потребителски стоки в България. Наборът от теоретични и емпирични данни предпоставя детерминиране на характеристиките на проучваните вериги, както и на бързооборотните потребителски стоки, които предлагат. В тази ...

  • АНАЛИЗЪТ В УПРАВЛЕНИЕТО НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ СЕКТОР: ТЕОРЕТИКО ‒ ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ

    Фармацевтичният пазар се отличава със силно конкурентна среда, която често е белязана от монополни влияния и нелоялни взаимоотношения. В разрез с добрата лекарствена практика се установяват и случаи на предлагане на фалшиви лекарствени продукти или такива, съдържащи нерегламентирани компоненти в състава си. Всичко това е в името на преследване на ...