КРИЗИСЕН МЕНИДЖМЪНТ ПРЕЗ COVID-19 И ЕФЕКТА МУ ВЪРХУ ПРОФЕСИОНАЛНОТО УПРАВЛЕНИЕ НА ОФИС СГРАДИ

Автори

Ключови думи
фасилити мениджмънт, професионално управление на офис сгради, мерки, Сovid-19, офис сгради, кризисен мениджмънт.

Резюме
Преминаването на всички през пандемията от COVID-19 ни постави пред редица предизвикателства. Изключително важен в този момент беше кризисният мениджмънт като основа, за да може частният сектор да продължи да поддържа нормален ритъм на работа. Неизбежно ситуацията налага, много бизнеси да преустановят дейността си, други да преминат изцяло в онлайн среда или хората да се преквалифицират, или кардинално да променят своята професионална ориентираност. Целта е да се покаже какви са стъпките и мерките, необходими, за да може да се регулира работният процес, доколкото е възможно. Предметът на разработката е кризисният мениджмънт през COVID-19, като се описват стъпките и промените, през които премина професионалното управление на офис сградите и гъвкавостта, която позволи да се минимализират загубите при преминаването през пандемията.

JEL Класификатор: G00, G30, I18, J28.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 10
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ТРАНСПОРТ И ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ: ФОРМИ НА ПРОЯВЛЕНИЕ И МЕХАНИЗМИ НА ВЪЗДЕЙСТВИЕ

    Научното изследване е фокусирано върху изясняване значението на транспортния сектор за развитието на икономиката. Разкрито е влиянието на транспорта върху икономическото развитие в исторически план и са изведени основните механизми за въздействие на транспорта върху икономическото развитие. На основата на анализ на редица теоретични и емпирични ...

  • ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК ОТ ФИРМАТА

    Логистиката е ключова функционална област във фирменото управление. Тя се фокусира върху реалните процеси във фирмата и има съществено значение за повишаване ефективността и конкурентоспособността на всяка организация. Постоянните промени в политиките по търсенето и предлагането, икономическите процеси, технологиите и други фактори, касаещи ...

  • ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД ОМНИКАНАЛНОТО БАНКИРАНЕ

    Омниканалното банкиране е форма за предоставяне на банкови услуги, чиято задача е да комбинира различни канали за продажба, така че клиент, започнал покупка например в банков клон, да може да я завърши дигитално навсякъде другаде с помощта на телефон, таблет или лаптоп. Изследването има за цел да посочи линията между онлайн банкирането и ...