ПОЛОЖИТЕЛНАТА НАГЛАСА КЪМ ЗДРАВЕ НА РАБОТНОТО МЯСТО – СЪЩЕСТВЕН КОМПОНЕНТ ЗА ОРГАНИЗАЦИОННО ЗДРАВЕ

Автори

Ключови думи
нагласи за здраве, локус на контрол, промоция на здравето на работното място, организационно здраве.

Резюме
Новите подходи в организационното поведение насочват фокуса към всеобхватно подпомагане на здравето. Целта на тази разработка е да се установи дали има корелация между организационното здраве и личните нагласи за здраве, локусът на контрол и промоцията на здравето на работното място. Обект на изследването са достъпни литературни източници, които разглеждат личната нагласа за здраве и локуса на контрол като фактори, променящи организационното здраве. Предмет на изследването са различните подходи при подобряване на организационното здраве.

JEL Класификатор: I19.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 11
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • РЕГИОНАЛЕН ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ – СЪЩНОСТ, ЗНАЧЕНИЕ И ДИНАМИКА ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА ДЪРЖАВНИТЕ ПОЛИТИКИ

    Икономическият растеж е в основата на водените политики от страна на всяка държава. Като измерител, той отразява в най-синтезиран вид стопанското развитие на дадена страна в определен времеви период. Разглеждайки растежа от национално към регио-нално ниво, се приема, че икономическият растеж на страната или общото й благосъстояние е в пряка ...

  • ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК ОТ ФИРМАТА

    Логистиката е ключова функционална област във фирменото управление. Тя се фокусира върху реалните процеси във фирмата и има съществено значение за повишаване ефективността и конкурентоспособността на всяка организация. Постоянните промени в политиките по търсенето и предлагането, икономическите процеси, технологиите и други фактори, касаещи ...

  • МЕТОДИКО-ОРГАНИЗАЦИОННИ АСПЕКТИ НА ИЗСЛЕДВАНЕ НА ДРЕБНОТО ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО В СФЕРАТА НА ТУРИЗМА

    Предприемачеството в туризма играе решаваща роля в стимулирането на иновациите, растежа и конкурентоспособността в туристическата индустрия. Като динамична и многостранна област предприемачеството в туризма включва набор от функции, които допринасят за създаването, развитието и управлението на туристическия бизнес и продукти. Предприемачеството в ...