СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ

Автори

Ключови думи
сегментация, индустриален панел, постериори сегментация.

Резюме
В зависимост от пазара, на който работят, стопанските организации срещат трудност да съотнасят таргетирания сегмент потребители към оперативно значими характеристики на предлагането. Създава се вътрешно организационен натиск за използване на априори сегментационен подход, базиран на тези значими характеристики на предлагането. Настоящата статия разглежда възможността, тези проблеми от прилагането на постериори сегментиране да се преодолеят чрез използване на сегментационни показатели, описващи реализираните на пазара стоки и услуги, както и на подход за интегриране на тези показатели към вече съществуваща сегментация на база характеристики на потребителското поведение. Маркетинговите изследвания върху реализираните на пазара продукти като индустриалните панели са потенциален източник на данни за обезпечаване на такива подходи на сегментиране.

JEL Класификатор: M31.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • АНАЛИЗ НА ВЪНШНОТЪРГОВСКИТЕ ВРЪЗКИ НА БИВШИТЕ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ДЪРЖАВИ И НАСТОЯЩИ ЧЛЕНКИ НА ЕС

    Статията разглежда външнотърговските връзки на няколко държави–членки на Европейския съюз в периода от 2004 г. до 2015 г. Анализирани са външнотърговските отношения на бившите социалистически държави – Литва, Латвия, Естония, България, Румъния, Словакия, Словения, Полша, Чехия, Унгария и Хърватия след присъединяването им към ЕС. Изследвани са ...

  • МОДЕЛ ЗА СЧЕТОВОДНА ПОЛИТИКА ЗА ПРИЗНАВАНЕ, ОЦЕНЯВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРИХОДИТЕ ОТ ДЕЙНОСТТА НА ПРОМИШЛЕНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

    Приходите са основен обект на счетоводно отчитане в предприятието. Те са стойностен показател с обобщаващо значение за осъществяването на икономическата дейност и практически измерват финансовото състояние и стабилност на предприятията. Съвременните икономически условия определят необходимостта от оптимизиране, подобряване и ефективно управление ...

  • ОБХВАТ НА ОДИТА В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР ВЪРХУ ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ

    Настоящата разработка анализира разпределението на планираните одитни ангажименти от Сметната палата на Република България, свързани с обществените поръчки. Чрез годишните програми тя определя възложителите, които ще бъдат проверени. Адекватността на годишната програма оказва пряко влияние върху обхвата на проверяваните възложители и методическия ...