СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ

Автори

Ключови думи
сегментация, индустриален панел, постериори сегментация.

Резюме
В зависимост от пазара, на който работят, стопанските организации срещат трудност да съотнасят таргетирания сегмент потребители към оперативно значими характеристики на предлагането. Създава се вътрешно организационен натиск за използване на априори сегментационен подход, базиран на тези значими характеристики на предлагането. Настоящата статия разглежда възможността, тези проблеми от прилагането на постериори сегментиране да се преодолеят чрез използване на сегментационни показатели, описващи реализираните на пазара стоки и услуги, както и на подход за интегриране на тези показатели към вече съществуваща сегментация на база характеристики на потребителското поведение. Маркетинговите изследвания върху реализираните на пазара продукти като индустриалните панели са потенциален източник на данни за обезпечаване на такива подходи на сегментиране.

JEL Класификатор: M31.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ПОСТИГАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ

    В настоящата статия авторът си поставя за цел да се анализират, оценят и в необходима степен разграничат конкуренцията и конкурентоспособността в бизнес организациите. Разглеждайки основните стратегии, ролята и методите за оценка на конкурентоспособността на фирмите и организациите, да се изведат стратегии за постигане на ефективно управление. ...

  • СТРАТЕГИИ И ПЕРСПЕКТИВИ ЗА РАЗВИТИЕ НА БИОЛОГИЧНИТЕ СТОПАНСТВА

    Актуалността на темата се определя от възможностите, които предлагат биологичните стопанства. Те се свързват с опазване на околната среда и човешкото здраве, както и с възможността за акумулиране на приходи чрез природощадящи практики. Проблемът, свързан с преминаването към стартиране на производство в биостопанства, е необходимостта, по-голям ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА НАДГРАЖДАНЕ НА ЗДРАВНО-ОСИГУРИТЕЛНИТЕ УСЛУГИ ЧРЕЗ ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ЗДРАВНО-СОЦИАЛНИ ГРИЖИ В ДОМАШНА СРЕДА

    Настоящата статия разглежда проблемите, свързани с начините за разходване на средствата, предназначени за здравеопазване в България. Акцент в нея е възможността за чувствително намаляване на разходите чрез въвеждане на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Изводите и заключенията се базират на разглеждане на чуждия опит в това ...