ФРАНЧАЙЗИНГЪТ В БЪЛГАРИЯ – СЪСТОЯНИЕ И ПРОБЛЕМИ

Автори

Ключови думи
франчайзинг, франчайз бизнес, франчайз пазар, SWOT анализ.

Резюме
В настоящата разработка се проследява разпространението на франчайз бизнеса, съпътстващите го изменения и развитието на франчайзинга в България. Чрез направения SWOT анализ се дава оценка на състоянието на франчайз пазара у нас и се подчертават основните пречки, които стоят пред бъдещото му разрастване.

JEL Класификатор: D12, D45, F63, L24, L26.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ЕВОЛЮЦИЯ НА ДАНЪЧНАТА СИСТЕМА В БЪЛГАРИЯ

    Данъчната система на Република България представлява сложна и многокомпонентна съвкупност от различни по вид и предназначение данъци, данъчно законодателство, което ги регламентира, и данъчна администрация. Тази система се формира и еволюира с темповете на развитието на държавата и под въздействието на редица социално-икономически фактори, ...

  • ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СИСТЕМА В БЪЛГАРИЯ – ЗАКОНОДАТЕЛНО РЕГЛАМЕНТИРАНЕ И СТРУКТУРА

    Настоящата разработка има за цел детайлно представяне на структурата на образователната система в България чрез хронологично проследяване на нейното законодателно регламентиране и извършените законодателни реформи след нейното създаване. Разгледани са новите моменти по отношение на степените на образование, заложени в Международната стандартна ...

  • СТАТИСТИЧЕСКИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ И „ГОЛЕМИТЕ ДАННИ“: ДОПЪЛВАЩИ СЕ ИЗТОЧНИЦИ ИЛИ КОНКУРЕНТИ

    Настоящата студия е посветена на проблемите, свързани с използването на т.нар. големи данни (Big Data) като източник на информация с многостранно значение и приложение. Изяснено е фундаменталното значение на „големите данни“ и са очертани възможностите за изследване и анализ чрез тяхното използване. Посочени са етапите на обработката на Big Data и ...