ФРАНЧАЙЗИНГЪТ В БЪЛГАРИЯ – СЪСТОЯНИЕ И ПРОБЛЕМИ

Автори

Ключови думи
франчайзинг, франчайз бизнес, франчайз пазар, SWOT анализ.

Резюме
В настоящата разработка се проследява разпространението на франчайз бизнеса, съпътстващите го изменения и развитието на франчайзинга в България. Чрез направения SWOT анализ се дава оценка на състоянието на франчайз пазара у нас и се подчертават основните пречки, които стоят пред бъдещото му разрастване.

JEL Класификатор: D12, D45, F63, L24, L26.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • РЕГУЛАТОРНИ МЕХАНИЗМИ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ И КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ

    Настоящата разработка представя законодателните възможности за участие на специализираните предприятия и кооперациите на хора с увреждания в обществени поръчки по специален ред. Достъпът им до специалните обществени поръчки е въз основа на решение на Министерскиq съвет, в случай че обектите на обществената поръчка са включени в утвърден списък. ...

  • КЛИМАТИЧНИТЕ ПРОМЕНИ КАТО ПРЕПЯТСТВИЕ ПО ПЪТЯ КЪМ УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

    Изменението на климата води до неестествени метеорологични условия, чести и сериозни природни бедствия, деградация на почвите, продоволствени кризи, както и по-труден достъп до питейна вода. Тези явления оказват отрицателно отражение върху глобалните усилия за постигане на целите за устойчиво развитие и имат драматични последици за по-бедните и ...

  • ПРОУЧВАНЕ НА ЗАЯВИТЕЛСКАТА АКТИВНОСТ В ОБЛАСТТА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ

    Статията представя резултатите от изследване, имащо за задача да оцени състоянието на обектите на индустриална собственост в България и свързаната с тях заявителска активност. Направен е анализ на институционалната рамка (структури и нормативна база) за развитие на индустриалната собственост и заявителската активност. Извършен е преглед на ...