ИЗСЛЕДВАНЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ ОТ ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ

Автори

Ключови думи
търговски вериги; собствени марки; ритейл сектор, предимства и недостатъци от използване на собствени марки.

Резюме
Настоящата разработка включва проучване на собствените марки на търговските вериги, представени на българския пазар. Извършва се ретроспективен анализ на търговските вериги в България. Проучват се собствените марки на търговските вериги. Разграничават се предимствата и недостатъците за търговските вериги от използването на собствени марки.

JEL Класификатор: М21
Кодове на научна квалификация:
Страници: 1
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ИКОНОМИЧЕСКАТА АКТИВНОСТ КАТО ОСНОВА НА ПРОСПЕРИТЕТА В СЪВРЕМЕННОТО ОБЩЕСТВО - ВРЪЗКИ И ВЗАИМОЗАВИСИМОСТИ С КАЧЕСТВОТО НА ТРУДА И ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ

    Човешкият капитал, възприеман като динамичната съвкупност от знанията и уменията на отделните индивиди, има пряко отношение към персоналното трудово участие в производството, качеството и производителността на труда, доходите и стандарта на живот. Неговото формиране на практика е перманентен процес на развитие и усъвършенстване на индивидуалните ...

  • СЪВРЕМЕННО СЪСТОЯНИЕ НА МИГРАЦИОННИТЕ ПРОЦЕСИ В БЪЛГАРИЯ

    Съвременните миграционни потоци са свързани с икономически, културни, социални и други причини и създават многобройни предизвикателства пред отделните региони. Движението на хора от едно място към друго търпи изменение в исторически план: в миналото то е било насочено както от селските райони към градовете (урбанизиране), така и от периферията към ...

  • ИЗСЛЕДВАНЕ НА МЕЖДУФИРМЕНАТА ЗАДЛЪЖНЯЛОСТ В БЪЛГАРИЯ В УСЛОВИЯТА НА СТОПАНСКА КРИЗА

    Нарастващата конкуренция и трудностите пред пласмента на готовата продукция са причини за нарастване значението на търговския кредит за дейността на българските предприятия. Тези обстоятелства са предпоставка за засилване на междуфирмената задлъжнялост и влошаване на финансовото състояние на стопанските субекти в България. Цел на настоящото ...