ИЗСЛЕДВАНЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ ОТ ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ

Автори

Ключови думи
търговски вериги; собствени марки; ритейл сектор, предимства и недостатъци от използване на собствени марки.

Резюме
Настоящата разработка включва проучване на собствените марки на търговските вериги, представени на българския пазар. Извършва се ретроспективен анализ на търговските вериги в България. Проучват се собствените марки на търговските вериги. Разграничават се предимствата и недостатъците за търговските вериги от използването на собствени марки.

JEL Класификатор: М21
Кодове на научна квалификация:
Страници: 1
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • КРИТИЧЕН АНАЛИЗ НА РАЗВИТИЕТО НА ПОВЕДЕНЧЕСКИТЕ ФИНАНСИ

    В настоящата статия се извършва критичен анализ на процесите, свързани с възникването и еволюционното развитие на поведенческите финанси. Отделя се особено внимание на мястото и ролята на поведенческите финанси в развитието на финансовата теория. Синтезирани са основните характеризационни черти и възможни бъдещи посоки за развитие на ...

  • ВЪЗМОЖНИ ВАРИАНТИ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

    Изложената статия се явява продължение и е част от едно по-задълбочено проучване относно бъдещото развитие на интеграционните процеси в Европейския съюз (ЕС). Методологията, използвана в настоящото изследване, почива на познати техники от сценарийното моделиране, които са допълнени, адаптирани и доразвити за целите на разработката. В статията са ...

  • АНАЛИЗ НА РАЗХОДНАТА ЕФЕКТИВНОСТ НА ПРЕДОСТАВЯНИТЕ ОБЩИНСКИ АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ

    Органите на местната власт (общините), в рамките на тяхната компетенция, генерират услуги, свързани със здравеопазване, образование, култура, благоустрояване и комунални дейности, общинска администрация, туризъм и др. Част от тези услуги могат да се извършват от частни фирми, но някои от тях могат да се предоставят единствено от държавата. Такива ...