ИЗСЛЕДВАНЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ ОТ ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ

Автори

Ключови думи
търговски вериги; собствени марки; ритейл сектор, предимства и недостатъци от използване на собствени марки.

Резюме
Настоящата разработка включва проучване на собствените марки на търговските вериги, представени на българския пазар. Извършва се ретроспективен анализ на търговските вериги в България. Проучват се собствените марки на търговските вериги. Разграничават се предимствата и недостатъците за търговските вериги от използването на собствени марки.

JEL Класификатор: М21
Кодове на научна квалификация:
Страници: 1
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • КЪМ ВЪПРОСА ЗА ДАНЪЧНОТО ОБЛАГАНЕ НА ФИНАНСОВИТЕ ТРАНСАКЦИИ – НЯКОИ ТЕОРЕТИЧЕСКИ АСПЕКТИ

    В статията се разглеждат някои теоретически аспекти на данъчното облагане на финансовите трансакции. Във връзка с разкриването на специфичните особености и предназначение на този данък се акцентира върху неговите основни теоретически характеристики: елементи, фази на определяне, принципи, цели и функции, възможности за бягство и данъчни ...

  • СЪВРЕМЕННО СЪСТОЯНИЕ НА МИГРАЦИОННИТЕ ПРОЦЕСИ В БЪЛГАРИЯ

    Съвременните миграционни потоци са свързани с икономически, културни, социални и други причини и създават многобройни предизвикателства пред отделните региони. Движението на хора от едно място към друго търпи изменение в исторически план: в миналото то е било насочено както от селските райони към градовете (урбанизиране), така и от периферията към ...

  • ДВОЙНОТО ДАНЪЧНО ОБЛАГАНЕ В ОБХВАТА НА ДАНЪЧНАТА ПОЛИТИКА

    Двойното данъчно облагане е проблем, пред който е изправен всеки ико¬но¬мически агент, осъществяващ международна търговска дейност. То е компонент на данъчната система, който по своята същност е препятствие, чието преодоляване е основна задача на данъчната политика. Двойно данъчно облагане възниква в случаите, когато данъчните суверинитети на две ...