ИЗСЛЕДВАНЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ ОТ ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ

Автори

Ключови думи
търговски вериги; собствени марки; ритейл сектор, предимства и недостатъци от използване на собствени марки.

Резюме
Настоящата разработка включва проучване на собствените марки на търговските вериги, представени на българския пазар. Извършва се ретроспективен анализ на търговските вериги в България. Проучват се собствените марки на търговските вериги. Разграничават се предимствата и недостатъците за търговските вериги от използването на собствени марки.

JEL Класификатор: М21
Кодове на научна квалификация:
Страници: 1
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ВРЪЗКАТА МЕЖДУ КОНСОЛИДИРАНИЯ ДЪРЖАВЕН ДЪЛГ И БРУТНИЯ ВЪТРЕШЕН ПРОДУКТ - ИНДИКАТОР ЗА ФИНАНСОВА СТАБИЛНОСТ

    Непрекъснато разрастващите се мащаби на държавните разходи изострят проблема с недостига на бюджетни ресурси, което принуждава управляващите да използват друг метод за набавяне на допълнителни приходи – емисия на ДЦК (държавен дълг). Днес използването на заеми от правителствата се превръща не само в технология за събиране на приходи в държавния ...

  • НАБЛЮДЕНИЕ НА РАБОТНАТА СИЛА В БЪЛГАРИЯ - ИСТОРИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД

    Работната сила има важно значение за функционирането на националното стопанство, което обуславя нейното изучаване в количествен и качествен аспект. В настоящото изследване са разгледани наблюденията на работната сила от създаването на организираната статистика в България до днес. В статията е представена методология на годишното и месечното ...

  • ИКОНОМИЧЕСКАТА АКТИВНОСТ КАТО ОСНОВА НА ПРОСПЕРИТЕТА В СЪВРЕМЕННОТО ОБЩЕСТВО - ВРЪЗКИ И ВЗАИМОЗАВИСИМОСТИ С КАЧЕСТВОТО НА ТРУДА И ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ

    Човешкият капитал, възприеман като динамичната съвкупност от знанията и уменията на отделните индивиди, има пряко отношение към персоналното трудово участие в производството, качеството и производителността на труда, доходите и стандарта на живот. Неговото формиране на практика е перманентен процес на развитие и усъвършенстване на индивидуалните ...