ИЗСЛЕДВАНЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ ОТ ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ

Автори

Ключови думи
търговски вериги; собствени марки; ритейл сектор, предимства и недостатъци от използване на собствени марки.

Резюме
Настоящата разработка включва проучване на собствените марки на търговските вериги, представени на българския пазар. Извършва се ретроспективен анализ на търговските вериги в България. Проучват се собствените марки на търговските вериги. Разграничават се предимствата и недостатъците за търговските вериги от използването на собствени марки.

JEL Класификатор: М21
Кодове на научна квалификация:
Страници: 1
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ГЕНЕЗИС И РАЗВИТИЕ НА ОБЩАТА РИБАРСКА ПОЛИТИКА

    Вглеждайки се в бъдещите предизвикателства по отношение на надвисналата както икономическа, така и екологична криза относно сектор „Рибарство“, Европейският съюз (ЕС) предприе сериозни мерки по реформиране и анализиране на своите бъдещи приоритети и цели, които да бъдат следвани стриктно, съобразявайки се с множеството стратегически концепции и ...

  • РИСКОВИ ФАКТОРИ, ВЛИЯЕЩИ ВЪРХУ КОНТРОЛА ПРИ ДАНЪЧНИТЕ ОБЛЕКЧЕНИЯ

    Настоящата разработка има за цел да представи основни рискови фактори, които оказват влияние на контрола върху използването на корпоративните данъчни облекчения от юридическите лица. Те са групирани в две основни направления: външни, произтичащи от влиянието на явления процеси, намиращи се извън приходната администрация, и вътрешни, които са ...

  • КРЕДИТНОТО ЗАСТРАХОВАНЕ КАТО МЕХАНИЗЪМ ЗА РЕДУЦИРАНЕ НА РИСКОВЕТЕ ПРИ ВЪНШНОТЪРГОВСКИТЕ СДЕЛКИ

    През последните няколко години продължава тенденцията на задържане на развитието на международните пазари, продиктувана от финансовата криза. Макросредата се характеризира със сериозна стагнация на световната икономика, задълбочаващи се проблеми във финансовото състояние на българските и чуждестранните компании и висока междуфирмена задлъжнялост. ...