ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ

Автори

Ключови думи
маркетингови комуникации, комуникационни цели, измерители, ефективност, анализ.

Резюме
Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все по-значима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията се диференцира от останалите в бранша както на корпоративно, така и на равнището на отделните марки.

Целта на изследването е да представи особеностите на маркетинговите комуникации от гледна точка на тяхното измерване. Обръща се внимание на обвързването на целите с резултатите, както и на разликите при измерването на резултатите от интернет комуникации. Разглеждат се измерителите, с оглед на спецификата на отделните комуникационни инструменти. Тезата на изследването е, че за провеждане на релевантен анализ на маркетинговите комуникации трябва предварително да са зададени SMART цели. Набляга се на изискванията за измеримост, уместност и времевото проявление на резултатите.

JEL Класификатор: М3.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 23
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ПРИНОС НА МЕЖДУНАРОДНИТЕ МИСИИ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ ИНСТИТУЦИИТЕ ЗА ФИНАНСОВО РАЗУЗНАВАНЕ НА РЕПУБЛИКА КОСОВО

    В настоящата разработка са разгледани основните предизвикателства, пред които са изправени мисиите на ООН и на ЕС при изграждането на финансово-разузнавателна администрация на Косово. Анализирани са постигнатите резултати за периода от 2005 г. до 2016 г., който обхваща дейността на Центъра за финансова информация на UNMIK (FIC-UNMIK), Звеното за ...

  • ИЗСЛЕДВАНЕ НАГЛАСИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ В БЪЛГАРИЯ ОТНОСНО СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ФИНАНСОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ

    Настоящата разработка насочва вниманието към практикопри¬ложния аспект на отчитането на финансовите резултати. Представени са резултатите от проведено проучване на нагласите на професионалната счетоводна общност в България в тази връзка. Отговорите на респондентите са детайлно анализирани, като резултатите са онагледени с богат графичен материал. ...

  • ПО ВЪПРОСА ЗА КЛАСИФИЦИРАНЕТО НА РАЗХОДИТЕ В ПРОМИШЛЕНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

    Настоящата научна разработка разглежда класифицирането на разходите в промишлените предприятия. Те се характеризират с определено икономическо съдържание и функционално проявление. Систематизираното класифициране на разходите е в основата на рационално изградената счетоводна система за тяхното отчитане в промишлеността. Основната цел на научната ...