ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ

Автори

Ключови думи
маркетингови комуникации, комуникационни цели, измерители, ефективност, анализ.

Резюме
Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все по-значима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията се диференцира от останалите в бранша както на корпоративно, така и на равнището на отделните марки.

Целта на изследването е да представи особеностите на маркетинговите комуникации от гледна точка на тяхното измерване. Обръща се внимание на обвързването на целите с резултатите, както и на разликите при измерването на резултатите от интернет комуникации. Разглеждат се измерителите, с оглед на спецификата на отделните комуникационни инструменти. Тезата на изследването е, че за провеждане на релевантен анализ на маркетинговите комуникации трябва предварително да са зададени SMART цели. Набляга се на изискванията за измеримост, уместност и времевото проявление на резултатите.

JEL Класификатор: М3.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 23
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ЕВОЛЮЦИОННО РАЗВИТИЕ НА ЕВРОПЕЙСКАТА ЕКОЛОГИЧНА ПОЛИТИКА

    Европейската екологична политика е сред най-актуалните и обсъждани политики на глобално и международно равнище. Темата е актуална, защото проблемите в сферата на околната среда продължават да бъдат сред едни от най-сериозните съвременни предизвикателства пред човечеството. След повече от четири десетилетия на съществуване политиката за опазване на ...

  • ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИЗВАДКОВИЯ ПОДХОД ПРИ ОДИТА ВЪРХУ ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ

    Настоящата разработка има за цел да анализира извадковия подход при одита върху обществените поръчки, използван от Сметната палата на Република България. Контролните органи определят обществените поръчки, които да бъдат одитирани, чрез прилагането му. Извадките оказват влияние върху броя на обществени поръчки, които да се одитират, като се цели ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ ПРИ ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО В ХОТЕЛИЕРСТВОТО

    Разграничаването на класификациите на разходите и приходите за целите на управлението, ценообразуването и финансовото счетоводство е условно. Класификационните подходи могат да се допълват и синхронизират като обект на отчитане и информационна осигуреност. Управленската вътрешна отчетност има разширен обхват и измерители, но не изключва тези на ...