ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ

Автори

Ключови думи
маркетингови комуникации, комуникационни цели, измерители, ефективност, анализ.

Резюме
Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все по-значима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията се диференцира от останалите в бранша както на корпоративно, така и на равнището на отделните марки.

Целта на изследването е да представи особеностите на маркетинговите комуникации от гледна точка на тяхното измерване. Обръща се внимание на обвързването на целите с резултатите, както и на разликите при измерването на резултатите от интернет комуникации. Разглеждат се измерителите, с оглед на спецификата на отделните комуникационни инструменти. Тезата на изследването е, че за провеждане на релевантен анализ на маркетинговите комуникации трябва предварително да са зададени SMART цели. Набляга се на изискванията за измеримост, уместност и времевото проявление на резултатите.

JEL Класификатор: М3.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 23
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ЕКИПИТЕ В ПРЕДПРИЯТИЯТА – СЪЩНОСТ И ФОРМИРАНЕ

    В статията са изяснени някои същностни аспекти на екипната организация на труда в отговор на нарастващата конкуренция, бързите темпове на технологични промени и новите изисквания към качеството на предлаганите продукти и услуги. Изведени са специфичните характеристики и ползите от прилагането на екипната организация на труда в отделните ...

  • СТОЙНОСТ ПОД РИСК, КОХЕРЕНТНИТЕ АЛТЕРНАТИВИ CVAR И EVAR – ПОЛЗИ И ПРИЛОЖИМОСТ

    В изследването се разискват част от проблемите обвързани с рисковите измерители, като приоритет е концепцията VaR (стойност под риск). Представени са различни техники при определяне на стойността и алтернативите на VaR, като се изследват стойностите и връзката между класическия VaR и неговите g-ентропични варианти – CVaR и EVaR. Достига се до ...

  • ОБЩ АНАЛИЗ НА ДАНЪЧНОЗАДЪЛЖЕНИТЕ ЛИЦА

    Настоящата статията е обзорна по своя характер и цели да представи състоянието и тенденциите по отношение на видовете и групите данъчнозадължени лица съобразно различните подходи за изследване на данъчното несъответствие. Чрез метод, стъпващ на систематичен подход, е направен анализ на видо-вете данъкоплатци (задължени лица) – като вид и като ...