ТЕХНИЧЕСКИТЕ ИНДИКАТОРИ – ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ИЗМЕРВАНЕ ПУЛСА НА “FOREX” ПАЗАРА

Автори

Ключови думи
„FOREX“ пазар, технически анализ, валути, технически индикатори.

Резюме
Ценовата динамиката на „FOREX” пазара изисква вземането на точни, прецизни и адекватни инвестиционни решения от страна на икономическите агенти. Това налага да се използва набор от индикатори, с чиято помощ трейдърите да уловят ценовото движение на валутните пазари. В настоящото изследване основният движещ мотив е прилагането на индикаторите на техническия анализ, който сигнализира на търговците на пазара, кога да открият позиция и съответно кога да излязат от пазара и същевременно дават необходимата информация за посоката на тренда. Възможността за 24-часова валутна търговия на „FOREX” пазара в делничните борсови дни изисква от пазарните участници да се съобразяват с променливостта на валутните курсове. За постигането на тази нелека задача те трябва да съумеят освен да предвидят посокатa на пазарния тренд и да прогнозират величината на валутния риск.

JEL Класификатор: C11 G11 G15.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 18
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ДОБРИ ПРАКТИКИ И МОДЕЛИ ЗА ИНФОРМАЦИОННАТА СИГУРНОСТ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ

    Заплахите пред информационни системи на бизнес организации постоянно еволюират. Намирането на подходящо решение на тези заплахи става изключително трудно поради много допълнителни фактори. В настоящата статия се обосновава необходимостта от вземане на реше-ние от ръководния състав на бизнес организациите за инвестиции за осигуряване на ...

  • АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ТЪРГОВИЯТА

    Организациите за насърчаване на експорта (или както по-общо и често срещано се наричат в икономическата литература – организации за насър¬чаване на търговията) са широко разпространени както в развиващите се, така и в развитите държави. Дейностите им включват изграждане на имидж на износителите, юридически консултации, реклама и маркетинг на ...

  • ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ

    Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все по-значима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията се диференцира от останалите в бранша както на корпоративно, така и на равнището на отделните марки. Целта на изследването е ...