ЕКИПИТЕ В ПРЕДПРИЯТИЯТА – СЪЩНОСТ И ФОРМИРАНЕ

Автори

Ключови думи
предприятие, екипна организация на труда, избор на екип, формиране на екип.

Резюме
В статията са изяснени някои същностни аспекти на екипната организация на труда в отговор на нарастващата конкуренция, бързите темпове на технологични промени и новите изисквания към качеството на предлаганите продукти и услуги. Изведени са специфичните характеристики и ползите от прилагането на екипната организация на труда в отделните предприятия. На тази основа са очертани въз-можностите за извличане на конкурентни предимства чрез избор на подходящ екип и са описани основните дейности, съпътстващи процеса на формиране на екипната работа.

JEL Класификатор: J24, L23, M20.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 15
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ОСОБЕНОСТИ НА ДАНЪЧНИЯ КОНТРОЛ ПРИ УСТАНОВЯВАНЕ И РЕАЛИЗИРАНЕ НА СОЛИДАРНАТА ОТГОВОРНОСТ ПО ЗАКОНА ЗА ДАНЪК ВЪРХУ ДОБАВЕНАТА СТОЙНОСТ

    Настоящата разработка има за цел да анализира специфичните особености на данъчния контрол при реализиране на отговорността на регистрирано лице – получател по облагаема доставка, за дължимия и невнесен данък от друго лице, доколкото е ползвало право на приспадане на данъчен кредит. Единствено в хипотезата на чл. 177 от Закона за данъка върху ...

  • ФИРМЕНА УСТОЙЧИВОСТ ЧРЕЗ БАЛАНСИРАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ И СОЦИАЛНИТЕ ЦЕЛИ

    Източниците на устойчиво конкурентно предимство се превърнаха в основна област на изследване в мениджмънта на организацията. Промените в стопанската дейност и характеристиката на протичащите процеси във външен план изискват стабилност във взаимовръзките между заинтересованите от дейността страни. Тази статия разглежда мениджмънта като ключов ...

  • ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ

    Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все по-значима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията се диференцира от останалите в бранша както на корпоративно, така и на равнището на отделните марки. Целта на изследването е ...