ПРОБЛЕМИ НА ВНЕДРЯВАНЕТО, ИЗПОЛЗВАНЕТО И РАЗВИТИЕТО НА ИТ СЪРВИС МЕНИДЖМЪНТА

Автори

Ключови думи
информационни технологии (ИТ), информационно обслужване (ИО), услуга, ИТ сървис мениджмънт (ИТСМ), трансформация.

Резюме
В статията се разглеждат въпросите, свързани с трансформацията на управлението на ИТ обслужването към модел на управление на услуги. Представенo е научно изследване на съвременното състояние на ИТ сървис мениджмънта (ИТСМ). Анализирани са основните проблеми пред внедряването, използването и развитието на ИТСМ, като са предложени начини за тяхното преодоляване

JEL Класификатор: O32, O33, M21.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • СЪЩНОСТ, ОСОБЕНОСТИ И НАСОКИ ЗА РАЗВИТИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОФИЛАКТИКА НА ЗАБОЛЯВАНИЯТА И ПРОМОЦИЯ НА ЗДРАВЕТО В БЪЛГАРИЯ

    В настоящата студия са изследвани състоянието и насоките на развитие на дейностите по профилактика на заболяванията и промоцията на здравето в България в периода 2012–2017 г. Значимостта на разработката се основава на факта, че превантивните дейности представляват модерен начин за преоценка и усъвършенстване процесите на опазване и повишаване ...

  • ПРОБЛЕМИ ПРИ ПРОИЗВОДСТВОТО И РЕАЛИЗАЦИЯТА НА ПЧЕЛЕН МЕД В БЪЛГАРИЯ

    Актуалността на темата произтича от потенциала за развитие, които предоставят природните дадености на страната и международният интерес към българския пчелен мед. Проблем е, че много малка част от печалбата остава за производителя, което прави сектора недостатъчно атрактивен и това обуславя два пъти по ниското производство от възможностите на ...

  • PREVIEW OF THE TRAJECTORY OF MOROCCAN EXECUTIVES

    The purpose of this paper is to shed a light on the career paths of women and men executives in the Moroccan context. Through an exploratory quantitative study, we will analyze the perceptions, experiences and the level of satisfaction of women and men executives according to their career paths, to explain the new forms of professional ...