ПРОБЛЕМИ НА ВНЕДРЯВАНЕТО, ИЗПОЛЗВАНЕТО И РАЗВИТИЕТО НА ИТ СЪРВИС МЕНИДЖМЪНТА

Автори

Ключови думи
информационни технологии (ИТ), информационно обслужване (ИО), услуга, ИТ сървис мениджмънт (ИТСМ), трансформация.

Резюме
В статията се разглеждат въпросите, свързани с трансформацията на управлението на ИТ обслужването към модел на управление на услуги. Представенo е научно изследване на съвременното състояние на ИТ сървис мениджмънта (ИТСМ). Анализирани са основните проблеми пред внедряването, използването и развитието на ИТСМ, като са предложени начини за тяхното преодоляване

JEL Класификатор: O32, O33, M21.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИЗВАДКОВИЯ ПОДХОД ПРИ ОДИТА ВЪРХУ ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ

    Настоящата разработка има за цел да анализира извадковия подход при одита върху обществените поръчки, използван от Сметната палата на Република България. Контролните органи определят обществените поръчки, които да бъдат одитирани, чрез прилагането му. Извадките оказват влияние върху броя на обществени поръчки, които да се одитират, като се цели ...

  • ОСОБЕНОСТИ НА ПЕРСОНАЛНИЯ ФИНАНСОВ МЕНИДЖМЪНТ

    В настоящата разработка се акцентира върху особеностите на персоналния финансов мениджмънт като индивидуална дейност при вземане на финансови решения за управление на персоналните парични потоци. Откроени са специфичните особености на поведение, факторите, оказващи въздействие върху индивида при вземането на персонални финансови решения, и са ...

  • СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА ЕНЕРГИЙНИТЕ ПРОФИЛИ НА БЪЛГАРИЯ И РУМЪНИЯ

    Настоящата статия анализира енергийните профили на България и Румъния и посредством сравнителен анализ съпоставя текущото енергийно представяне на двете страни. Целта на това проучване е да се изследва състояни¬ето на сектор „Енергетика“ в посочените държави и възможността от бъдещо сътрудничество и установяване на търговски връзки в енергийната ...