ПРОБЛЕМИ НА ВНЕДРЯВАНЕТО, ИЗПОЛЗВАНЕТО И РАЗВИТИЕТО НА ИТ СЪРВИС МЕНИДЖМЪНТА

Автори

Ключови думи
информационни технологии (ИТ), информационно обслужване (ИО), услуга, ИТ сървис мениджмънт (ИТСМ), трансформация.

Резюме
В статията се разглеждат въпросите, свързани с трансформацията на управлението на ИТ обслужването към модел на управление на услуги. Представенo е научно изследване на съвременното състояние на ИТ сървис мениджмънта (ИТСМ). Анализирани са основните проблеми пред внедряването, използването и развитието на ИТСМ, като са предложени начини за тяхното преодоляване

JEL Класификатор: O32, O33, M21.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ОБЩАТА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПОЛИТИКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И ВЪЗДЕЙСТВИЕТО Й ВЪРХУ ПЕРИФЕРНИЯ РЕГИОНАЛИЗЪМ

    Една от трите общи политики в Римския договор за създаването на Европейската икономическа общност е Общата селскостопанска политика на Европейския съюз. Основните цели, стоящи пред ОСП, са увеличаване произво¬дителността на селското стопанство чрез въвеждане постиженията на научно-тех¬ническия прогрес и оптимално използване на производствените ...

  • АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ТЪРГОВИЯТА

    Организациите за насърчаване на експорта (или както по-общо и често срещано се наричат в икономическата литература – организации за насър¬чаване на търговията) са широко разпространени както в развиващите се, така и в развитите държави. Дейностите им включват изграждане на имидж на износителите, юридически консултации, реклама и маркетинг на ...

  • ДОБРИ ПРАКТИКИ И МОДЕЛИ ЗА ИНФОРМАЦИОННАТА СИГУРНОСТ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ

    Заплахите пред информационни системи на бизнес организации постоянно еволюират. Намирането на подходящо решение на тези заплахи става изключително трудно поради много допълнителни фактори. В настоящата статия се обосновава необходимостта от вземане на реше-ние от ръководния състав на бизнес организациите за инвестиции за осигуряване на ...