КОНЦЕПТУАЛИЗИРАНЕ ЦЕННОСТТА НА БРАНДА
Автори
Ключови думи
ценност на бранда, стойност на бранда, дефиниране ценност на бранда, текстов анализ.
Резюме
Настоящата студия разглежда епистемологичните проблеми, свързани с ценността на бранда като латентен потребителски конструкт. Основните цели са определяне мястото на ценността на бранда, базирайки се на съществуващото знание, както и извеждането на концептуална дефиниция, отчитаща източниците и ползите от нея за крайния потребител. В подкрепа на концептуализацията са проведени анализ на съвместните честоти, клъстерен и кореспондентен анализ на водещите дефиниции за ценност на бранда с помощта на софтуерен продукт Hamlet II 3.0.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 21
Цена: 1 Точки