ИДЕНТИФИЦИРАНЕ И ОЦЕНКА НА ПРОБЛЕМИТЕ ПРИ РЕАЛИЗАЦИЯТА НА ПРЕСНИ ЗЕЛЕНЧУЦИ В ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ*
Автори
Ключови думи
аграрен маркетинг, пазар, пресни зеленчукови продукти.
Резюме
В настоящата статия са разгледани особеностите при реализацията на селскостопански продукти, описани в специализираната научна литература. Чрез експлоративно изследване и анкетно проучване са изведени основните проблеми, които съпътстват реализацията на пресни полски и оранжерийни зеленчуци. При сравнителния анализ между оценката на производителите за потребителските нагласи и предпочитания и мнението на крайните потребители се установява, че производителите подценяват част от проблемите, срещани от крайните потребители.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 13
Цена: 1 Точки