ЦЕНОВА ДИНАМИКА НА ЖИЛИЩНИЯ ПАЗАР В БЪЛГАРИЯ

Автори

Ключови думи
жилищен пазар, жилищно строителство, ценова динамика, недвижими имоти.

Резюме
В разработката е представено изследване на факторите, които влияят върху динамиката на цените на българския жилищен пазар. Българският жилищен пазар претърпя значителни колебания в цените на имотите през последното десетилетие. Това изследване има за цел да проучи и анализира множеството фактори, влияещи върху динамиката на цените на българския жилищен пазар, които включват комбинация от икономически, демографски, социални и политически фактори. Изследването цели да предостави ценна информация за собствениците на жилища, инвеститорите, общините, държавата и други заинтересовани страни, които се интересуват от българския пазар на недвижими имоти и процесите, които го съпътстват. Цените на българския жилищен пазар са устойчиви в текущия бизнес цикъл, въпреки намалената покупателна способност на купувачите и забавянето на икономиката в резултат на растящите лихви по кредитите и поредицата от кризи.

JEL Класификатор: R21, R31.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ЗНАЧЕНИЕ НА ВЪТРЕШНИЯ ОДИТ В БОРБАТА С ИЗМАМИТЕ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ

    Векове наред естеството и същността на измамата винаги са били свързвани с извличането на облаги за някои лица чрез извършване на незаконни, нелегитимни и умишлени действия срещу други. В съвременното общество днес измамата е променила само начина и техниките за нейното осъществяване, но не и своята същност или природа. В организационното ...

  • ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ НА ЖИВОТНОВЪДНИЯ БИЗНЕС: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ВЪЗМОЖНОСТИ

    Целта на тази статия е да направи сравнителен анализ на различни методи за дигитализация в животновъдството, които се прилагат в Европа и света, и да покаже как те се различават по отношение на цели, технологии, резултати и предизвикателства. Стати-ята ще разгледа и някои примери за добри практики и иновативни проекти в областта на дигитализацията ...

  • ОПТИМИЗИРАНЕ НА ЕКСПОРТА В СЕКТОР ВИНОПРОИЗВОДСТВО ПО ПРИМЕРА НА ВИНАРСКА ИЗБА „ЧЕРНОМОРСКО ЗЛАТО“ АД

    Повишаването на потенциала в българското винопроизводство при динамичните промени на пазара от началото на XXI век може да се постигне чрез умело съчетаване на традиции и инвестиции в иновативни технологии за сектора. В настоящото изследване представяме постигнатите добри резултати от винарска изба „Черноморско злато“ АД, която е водеща в бранша ...