АНАЛИЗ НА ПАЗАРА И ПРОФИЛЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ЗАХАРНИТЕ И ШОКОЛАДОВИТЕ ИЗДЕЛИЯ В БЪЛГАРИЯ

Автори

Ключови думи
пазар на захарни и шоколадови изделия, потребителски решения, потребление, конкуренция, търговия, потребителски профили.

Резюме
Изследователското внимание в настоящата разработка се насочва към особеностите при пазарното позициониране на категорията „захарни и шоколадови изделия“. Отчита се, че пазарът на захарни и шоколадови изделия в България е част от глобалния икономически пазар и състоянието му се влияе от водещи съвременни тенденции при потребителското търсене. Обект на изследва-нето са пазарът на захарните и шоколадовите изделия в България и профилът на потребителите на този пазар. Предмет на изследването е спецификата на този пазар, разкриваща се посредством неговите елементи – цена, внос, потребление. Основната цел, е на базата на анализ на спецификата и състоянието на захарния и шоколадовия пазар у нас да се идентифицират актуални проблеми и възможности за положителни изменения в търговската практика.

JEL Класификатор: M21, L66.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 13
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ПОСТИГАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ

    В настоящата статия авторът си поставя за цел да се анализират, оценят и в необходима степен разграничат конкуренцията и конкурентоспособността в бизнес организациите. Разглеждайки основните стратегии, ролята и методите за оценка на конкурентоспособността на фирмите и организациите, да се изведат стратегии за постигане на ефективно управление. ...

  • ОРГАНИЗАЦИОННАТА СТРУКТУРА НА НАЦИОНАЛНИЯ СТАТИСТИЧЕСКИ ИНСТИТУТ – СИНТЕЗ МЕЖДУ ТРАДИЦИИ И СЪВРЕМЕННОСТ

    Управлението на обществото, икономиката и социалната сфера се базира на достатъчна по обем, обективна, разнообразна и детайлизирана информация. За да отговори на нарасналите потребностите от надеждна, навременна и сравнима статистическа информация, статистическата институция извършва редица промени както в методологиите на изследванията, така и в ...

  • СЪСТОЯНИЕ И НАСОКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОМОЦИЯТА НА ЗДРАВЕТО НА РАБОТНОТО МЯСТО

    В настоящата статия е направено концептуално изследване на същността и значението на дейността по промоция на здравето на работното място и нейното практическо приложение в България. Анализират се основните проблеми в процеса на внедряване на тази дейност у нас в контекста на комплексната дейност по осигуряване на безопасни и здравословни условия ...