ПРОУЧВАНЕ НА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТТА НА БИЗНЕС СРЕДАТА И НЕЙНОТО ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ СЪВРЕМЕННИТЕ ФОРМИ ЗА СЪВМЕСТЕН БИЗНЕС

Автори

Ключови думи
бизнес среда, неопределеност, аутсорсинг, франчайзинг, бенчмаркинг, джойнт-венчър.

Резюме
Въвеждането на нови високотехнологични процеси както в производствения, така и в управленския процес налага използването на нови форми за управление. В настоящата статия ще бъдат разгледани някои от съвременните форми за съвместен бизнес. Ще се разгледат информационният ресурс и непосредствената му връзка с неопределеността и риска, предимствата и недостатъците на този тип форми за управление.

JEL Класификатор: M1, O32, L21.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 13
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • КОНЦЕПТУАЛНИ ВЪЗГЛЕДИ ОТНОСНО МОТИВАЦИЯТА НА ПЕРСОНАЛА

    В настоящата разработка е направен анализ на концептуалните възгледи и основните дефиниции, които разкриват в най-пълна степен същността на мотивите и мотивацията през различните периоди от време. Представени са основните мотивационни модели и теории за мотивация, които посочват необходимите методи за стимулиране и мотивиране на работниците и ...

  • МЯСТО И РОЛЯ НА ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО В ПОЛИТИКАТА НА ПРОДАЖБИ В ХОТЕЛИЕРСТВOТО

    Статията има за цел да анализира процесите на формиране на цената и влиянието им върху увеличаване на приходите в хотелиерската индустрия. Откроени са предпоставките за прилагането на ценови бариери. Дискутирани са основните видове цени, методите за ценообразуване и тяхното използване за увеличаване на продажбите както на основни, така и на ...

  • АЛТЕРНАТИВНИ ИНВЕСТИЦИИ В ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ

    Настоящата разработка разглежда възможностите за инвестиране на капиталовите пазари посредством един сравнително нов за българския пазар инвестиционен продукт – структурираният депозит. Отделя се специално внимание на същността и структурата на този тип продукти, като се създава модел на нов структуриран депозит „Зелена енергия“, носещ ...