СИТУАЦИОНЕН АНАЛИЗ НА БРАНДОВЕТЕ В КАТЕГОРИЯТА БУТИЛИРАНИ ВОДИ В БЪЛГАРИЯ

Автори

Ключови думи
(продуктова) категория, ситуационен анализ, бутили¬рани води, бранд, пазарен дял.

Резюме
В студията са разгледани профилът и тенденциите в категорията бутилирани води в страната. По този начин се очертава актуалното състояние на бизнес средата в категорията, обект на анализ в настоящата разработка. Целта на студията е, чрез ситуационен анализ на категорията бутилирани води в България и направените изводи и констатации, да се повиши ефективността в управлението на бутилиращите компании и да се анализират пазарните дялове на брандовете от продуктовата категория.

JEL Класификатор: M21, M31.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 28
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ФУНДАМЕНТАЛЕН АНАЛИЗ НА ФИРМАТА – СЪЩНОСТ, ХАРАКТЕРИСТИКА И ЕВОЛЮЦИЯ

    Методите на фундаменталния анализ са една от най-изследваните области в корпоративните финанси. В настоящата разработка е извършен критичен теоретичен преглед на теориите и моделите за намиране фундаменталната стойност на компанията. Основен резултат е извеждането на модела на остатъчния доход като най-подходящ подход за фундаментално оценяване в ...

  • СТАТИСТИЧЕСКО ИЗСЛЕДВАНЕ НА ФАКТОРИТЕ, ВЛИЯЕЩИ ВЪРХУ СЪСТОЯНИЕТО И РАЗВИТИЕТО НА РАБОТНАТА СИЛА

    Настоящата разработка има за цел да насочи вниманието към статистическото изследване на факторите, влияещи върху състоянието и динамиката на работната сила. В студията са разгледани основните понятия, свързани със същността на изследваното явление. Характеризирани са факторите, които оказват влияние върху състоянието и развитието на пазара на ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ИЗМЕРВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКАТА ЕФЕКТИВНОСТ ОТ ИЗПОЛЗВАНЕ НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ НА ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ

    В разработката се разглеждат основни постановки, свързани с установяване на резултатите от използване на собствени марки в дейността на търговските вериги. Извършва се същностна характеристика и се очертава взаимовръзката на понятията „икономически ефект“ и „икономическа ефективност“ . Опре¬делят се примерни критерии и се открояват основни ...