РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА АУТСОРСИНГ И ОПТИМИЗАЦИЯ НА ПЕЧАТНИТЕ УСЛУГИ НА ОБЩИНА „Х“ ЧРЕЗ ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОДЕЛА „ПОРТ“

Автори

Ключови думи
аутсорсинг, бизнес стратегии, печатни услуги, оптимизация, Обща цена на притежание „ТСО” (Total Cost of Ownership).

Резюме
Предлагането на печатни услуги от аутсорсинг доставчик представлява цялостен процес, съществена част и пряко свързан с основната му бизнес дейност като търговско предприятие. Целта на настоящото изследване е да се тества приложимостта в българските условия на разработения от автора модел „ПОРТ“ за реализиране на аутсорсинг на печатни услуги по примера на конкретен икономически субект. Използваните данни за анализа се базират на публично достъпна информация за обявени търгове за консумативи от сайта на Агенцията за обществени поръчки, както и практическо обследване от автора на реалното състояние на печатната инфраструк¬тура на Община „Х“, проведено през месец септември 2014 г.

JEL Класификатор: L24, M55.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 32
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • СТАТИСТИЧЕСКО ИЗСЛЕДВАНЕ НА ФАКТОРИТЕ, ВЛИЯЕЩИ ВЪРХУ СЪСТОЯНИЕТО И РАЗВИТИЕТО НА РАБОТНАТА СИЛА

    Настоящата разработка има за цел да насочи вниманието към статистическото изследване на факторите, влияещи върху състоянието и динамиката на работната сила. В студията са разгледани основните понятия, свързани със същността на изследваното явление. Характеризирани са факторите, които оказват влияние върху състоянието и развитието на пазара на ...

  • ОЦЕНКА НА ФАКТОРИТЕ, ОКАЗВАЩИ ВЪЗДЕЙСТВИЕ ПРИ РАЗКРИВАНЕ НА „ЗЕЛЕНИ” РАБОТНИ МЕСТА В БЪЛГАРИЯ

    Целта на разработката е да се оцени потенциалът за създаване и развитие на ,,зелени” работни места в България. Поставени са следните конкретни задачи: • Да бъде анализирана националната политика по отношение на „зелените” работни места и да бъдат посочени добри „зелени” практики в страната, където се реализира „зелена” заетост. • Чрез емпирични ...

  • КОНЦЕПТУАЛНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ ДЕФИНИРАНЕТО НА ГЛОБАЛНО СЪЗДАДЕНИТЕ ФИРМИ

    Глобално създадените фирми са предмет на научно изследване вече трето десетилетие, а все още не разполагаме нито с единна дефиниция, нито с общоприета методика за тяхното идентифициране. Като разглежда еквивалентността на обема и съдържанието на понятията „глобално създадени фирми“ и „международни нови предприятия“, настоящата студия ...