ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ИЗМЕРВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКАТА ЕФЕКТИВНОСТ ОТ ИЗПОЛЗВАНЕ НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ НА ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ

Автори

Ключови думи
икономически ефект, икономическа ефективност, собствени марки, търговски вериги.

Резюме
В разработката се разглеждат основни постановки, свързани с установяване на резултатите от използване на собствени марки в дейността на търговските вериги. Извършва се същностна характеристика и се очертава взаимовръзката на понятията „икономически ефект“ и „икономическа ефективност“ . Опре¬делят се примерни критерии и се открояват основни показатели за изследване на икономическата ефективност. Извършва се фрагментарно емпирично изследване на икономическия ефект и икономическата ефективност от използването на конкретна собствена марка.

JEL Класификатор: M 21.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 26
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • БЪЛГАРСКИЯТ ЕНЕРГИЕН ПАЗАР – СТРУКТУРА И ВИДОВЕ ПАЗАРНИ МОДЕЛИ

    През последните две десетилетие се извършва съществена преоценка на енергийната политика и в частност на конкретната роля на държавата в осигуряването на енергийните услуги. Настъпилите промени допринесоха за формирането на настоящата пазарна структура на отрасъла, а именно функционирането на два паралелни пазара на електроенергия (свободен и ...

  • ЕФЕКТИВНОСТ НА ЕВРОПЕЙСКОТО ФИНАНСИРАНЕ В БЪЛГАРСКИТЕ РЕГИОНИ

    Основните предизвикателства пред нашата страна по пътя към превръщането ѝ в равноправен член на ЕС са свързани както с преодоляване на негативните ефекти от глобалната икономическа криза, така и с оценка ефективността на усвоените европейски средства за регионално развитие. На местно, регионално и национално ниво са предприети и осъществени ...

  • РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА АУТСОРСИНГ И ОПТИМИЗАЦИЯ НА ПЕЧАТНИТЕ УСЛУГИ НА ОБЩИНА „Х“ ЧРЕЗ ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОДЕЛА „ПОРТ“

    Предлагането на печатни услуги от аутсорсинг доставчик представлява цялостен процес, съществена част и пряко свързан с основната му бизнес дейност като търговско предприятие. Целта на настоящото изследване е да се тества приложимостта в българските условия на разработения от автора модел „ПОРТ“ за реализиране на аутсорсинг на печатни услуги по ...