ПЛАНОВАТА ПРАКТИКА В БЪЛГАРСКИТЕ МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ - СЪСТОЯНИЕ И ПЕРСПЕКТИВИ

Автори

Ключови думи
планиране, планови процеси, бизнес организации.

Резюме
Студията разглежда основните възможности и ограничения, които макросредата поставя пред предприятията и реализирането на тяхната функция по планиране. Целта е да се посочат възможностите и ограниченията пред плановата дейност в българските предприятия, с акцент върху малките и средни предприятия и на тази база да се направят препоръки относно подобряването на средата за планиране и въвеждане на предварителни условия при финансиране на проекти на бизнеса.

JEL Класификатор: L21, M10.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 27
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • БЪЛГАРСКИЯТ ЕНЕРГИЕН ПАЗАР – СТРУКТУРА И ВИДОВЕ ПАЗАРНИ МОДЕЛИ

    През последните две десетилетие се извършва съществена преоценка на енергийната политика и в частност на конкретната роля на държавата в осигуряването на енергийните услуги. Настъпилите промени допринесоха за формирането на настоящата пазарна структура на отрасъла, а именно функционирането на два паралелни пазара на електроенергия (свободен и ...

  • СИТУАЦИОНЕН АНАЛИЗ НА БРАНДОВЕТЕ В КАТЕГОРИЯТА БУТИЛИРАНИ ВОДИ В БЪЛГАРИЯ

    В студията са разгледани профилът и тенденциите в категорията бутилирани води в страната. По този начин се очертава актуалното състояние на бизнес средата в категорията, обект на анализ в настоящата разработка. Целта на студията е, чрез ситуационен анализ на категорията бутилирани води в България и направените изводи и констатации, да се повиши ...

  • НОВИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ НА ФИСКАЛНАТА ПОЛИТИКА В БЪЛГАРИЯ ЗА РЕГУЛИРАНЕ НА ЦИКЛИЧНИТЕ ЕФЕКТИ В ИКОНОМИКАТА

    Съвременният фискален сектор е динамичен кръстопът на икономическите цели и социалните ползи в обществено-икономическия живот на всяка страна. Динамиката в сектора е естествено следствие от процесите в другите сектори, но и необходимо условие за тяхното нормално функциониране. В същото време фискалната политика е традиционно по-консервативна, а ...