ОСОБЕНОСТИ НА АВТОМАТИЗИРАНАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВИСШЕТО УЧИЛИЩЕ

Автори

Ключови думи
автоматизирана система за управление на висшето училище

Резюме
Изграждането на автоматизирана система за управление изисква добро познаване на процесите и тяхната организация. Наред с класическите уп-равленски процеси, присъщи за организации от други отрасли, системите за управление на съвременните висши училища имат специфики, чието пренебрегване би довело до неправилно изграждане на цялостната архитектура на информационната система. Системата се различава от системите в други отрасли не само по отделните процеси, но и по взаимовръзките и участниците в тези процеси.

Анализът на спецификите на особеностите на автоматизираната информационна система за управление на висшето училище позволява да се фокусира вниманието на дизайнерите на информационните системи (и различните подсис-теми) върху тези особености.

JEL Класификатор: M1.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ИЗСЛЕДВАНЕ НАГЛАСИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ В БЪЛГАРИЯ ОТНОСНО СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ФИНАНСОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ

    Настоящата разработка насочва вниманието към практикопри¬ложния аспект на отчитането на финансовите резултати. Представени са резултатите от проведено проучване на нагласите на професионалната счетоводна общност в България в тази връзка. Отговорите на респондентите са детайлно анализирани, като резултатите са онагледени с богат графичен материал. ...

  • ИНФЛАЦИОННИ И ДЕФЛАЦИОННИ ТЕНДЕНЦИИ В СВЕТОВНАТА ИКОНОМИКА. РАЗПРОСТРАНЯВА ЛИ СЕ ЯПОНСКАТА БОЛЕСТ ?

    Дефлацията и рискът от нейното задълбочаване са често срещани явления в съвременните икономики. Анализаторите цитират японската икономика, която страда от дефлация през последните две-три десетилетия, въпреки огромните инвестиции и усилията на правителството за увеличаване на инфлацията. По същия начин, независимо от трилионите долари, евро, ...

  • ТРАДИЦИОННАТА И МОДЕРНАТА ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО – ДИНАМИКА, ТЕНДЕНЦИИ И СЧЕТОВОДНО-ОРГАНИЗАЦИОННИ АСПЕКТИ

    Традиционният пазар за продажба на стоки на дребно в България включва многобройни малки търговски обекти, специализирани в продажбата на определен продукт или група продукти. След приемането на страната ни в Европейския съюз започна процес на концентрация на капитали и навлизане на големите търговски вериги у нас, което способства за развитието на ...