ПРОБЛЕМИ НА УСТРОЙСТВЕНИТЕ ПОЛИТИКИ И УСТРОЙСТВЕНИТЕ МЕРОПРИЯТИЯ В ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ ЗЕМИ (НА ПРИМЕРА НА ЕМПИРИЧНО ИЗСЛЕДВАНЕ)

Автори

Ключови думи
устройствени политики, устройствени мероприятия, земеделски земи, аграрен сектор, устойчиво развитие.

Резюме
Ефективното провеждане на устройствената политика в нейното видово разнообразие има пряко отношение и пряка връзка с очакваните крайни резултати, осигуряващи устойчивост в развитието на всички сектори в икономиката, в това число и на аграрния сектор. ,,Една от целите на Европейската селскостопанска политика е свързана с устойчиво управление на земеделските земи ...“ ( Николова, М., 2019).

Разновидностите на устройствената политика в аграрния сектор и тук отразяват в тяхното разнообразие потребностите на сектора от условия, в това число устройствени, с оглед устойчивото му развитие.

Тези условия се обезпечават чрез осъществяване на устройствени мероприятия в земеделските земи.

В разработката се разглеждат някои акценти в устройствената политика в аграрния сектор на Република България и съпътстващите тази политика проблеми, като се използват резултати от авторско емпирично изследване, които да-ват основание за съответните изводи и препоръки.

JEL Класификатор: Q1; Q150.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 28
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • КАПИТАЛОВИ ИЗИСКВАНИЯ В УСЛОВИЯТА НА БАЗЕЛ III И ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ II

    Развитието на финансовия сектор в условията на засилващи се регулаторни изисквания и надзорни дейности е поставено пред редица предизвикателства, свързани с тяхната методологична издържаност и възможности за приложение. Настоящата статия има за цел да представи регулаторните изисквания, които трябва да изпълняват банковите и застрахователните ...

  • КОРПОРАТИВНА АМНЕЗИЯ И МОНИТОРИНГ НА НЕЯВНИТЕ ЗНАНИЯ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ

    Публикацията разглежда явлението корпоративна амнезия, която е често срещан проблем както в различни отрасли, така и в различни по големина организации. Поставени са основните проблеми, които се пораждат от това явление, и възможността, то да бъде регулирано с помощта на мониторинг на знанията. Обект на изследването са тацитните или неявните ...

  • КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА ЛОЯЛНОСТТА

    Посветена на теоретичното познание, настоящата разработка засяга изясняване на произхода и същността на феномена „лоялност“ като маркетингов проблем. Синтезирани са основните дефиниционни и класификационни различия при ин-корпорирането на понятието „лоялност“ в маркетинговата теория и управленс-ката практика. Стъпвайки на тях, е изведена ...