BRAND TRUST AS A SOURCE OF BRAND EQUITY

Автори

Ключови думи
brand trust, brand equity, brand consistency, brand honesty, brand concern.

Резюме
The theoretical and empirical lack of support for including brand trust in the model of brand equity and the brand-customer relationship paradigm require further investigation of the links between the two terms. For the purposes of the current research, six proposals for operationalisation of brand trust are discussed. A novel classification of its dimensions, namely: consistency, honesty, and concern, and a hypothetical model of brand equity including brand are proposed.

JEL Класификатор: M31.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 15
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • УПРАВЛЕНСКИ ФИНАНСОВ АНАЛИЗ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ПОСРЕДНИЧЕСКИ ФИРМИ -СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА МОДЕЛИ НА СВОБОДНИТЕ ПАРИЧНИ ПОТОЦИ

    Финансовият мениджмънт на застрахователно-брокерска фирма изисква постоянен контрол над ефекта на външни и вътрешни фактори върху финансовото състояние на фирмата, добра основа за което могат да дадат моделите за оценка на стойността. Направено е сравнение на основните разновидности на модели на свободните парични потоци. Събрани са публично ...

  • КРИТИЧЕН АНАЛИЗ НА ПРОБЛЕМИТЕ В БОЛНИЧНИЯ СЕКТОР

    Мисията на болничните заведения е да предлагат и предоставят достъпна, висококачествена и висококвалифицирана медицинска помощ. Тя трябва да бъде в обхват, качество и обем, които следва да задоволяват потребностите от болнична помощ и високоспециализирани дейности и изследвания на населението. Същевременно тя трябва да бъде насочена и към ...

  • БАНКИТЕ И КАСОВОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЪРЖАВНИЯ И ОБЩИНСКИТЕ БЮДЖЕТИ

    В настоящата научна разработка се разглеждат два основни въпроса – участието на банките в процеса по касовото изпълнение на държавния и общинските бюджети и счетоводната характеристика на бюджетния процес. По отношение на държавния бюджет водеща институция е Българската народна банка, а търговските банки участват активно както в процеса по ...