BRAND TRUST AS A SOURCE OF BRAND EQUITY

Автори

Ключови думи
brand trust, brand equity, brand consistency, brand honesty, brand concern.

Резюме
The theoretical and empirical lack of support for including brand trust in the model of brand equity and the brand-customer relationship paradigm require further investigation of the links between the two terms. For the purposes of the current research, six proposals for operationalisation of brand trust are discussed. A novel classification of its dimensions, namely: consistency, honesty, and concern, and a hypothetical model of brand equity including brand are proposed.

JEL Класификатор: M31.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 15
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • НАСОКИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ОРГАНИЗАЦИОННАТA КУЛТУРА

    В настоящата разработка се разглежда идеята за промяна на организационнaта култура, която не зависи от размера на фирмата. Необходимо предусловие за успеха на този процес са възприятията на мениджърите и способността им да създават условия за промяна, както и да мотивират членовете на организацията за постигането й. Целта на студията е да се ...

  • ПРОЕКТНОТО УПРАВЛЕНИЕ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕТО НА НОВИ ЯДРЕНИ МОЩНОСТИ – ОСОБЕНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

    В настоящото изследване са представени основните теоретични постановки на управлението на проекти в индустрията, и вчастност – проектното управление в ядрената енергетика. Чрез проучване на основни документи като международни-те ISO стандарти за управление на проекти в индустрията и специфичните за сектора на ядрената енергетика Ръководства за ...

  • СЪСТОЯНИЕ И ТЕНДЕНЦИИ В РАЗВИТИЕТО НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА. ЕФЕКТИ И ЗАПЛАХИ ЗА БАНКОВАТА СИСТЕМА

    Целта на статията е да изясни настоящото състояние на икономиката в България, вчастност на банковата система, и да се очертаят перспективите за развитието в средносрочен план. Изследването е структурирано в две части. Първата част е посветена на оценката на тенденциите в развитието на националната икономика като интегрална част от икономиката на ...