ДИВЕРСИФИКАЦИЯ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ ЧРЕЗ ОРГАНИЗИРАНИ СЪБИТИЯ
Автори
Ключови думи
диверсификация, организирани събития, туристически продукт.
Резюме
Българският туризъм се сблъсква с нарастващата конкуренция между дестинациите, което налага необходимостта от търсене на възможности за диверсификация на туристическите продукти. В настоящата разработка диверсификацията чрез организиране на събития е предложена като стратегически метод за повишаване конкурентоспособността на туристическия сектор.
Основната цел на изследването е да се представят видовете събития, които доп-ринасят за диверсифициране на туристическия продукт. За постигане на поставената цел се изяснява характеристиките на организираните събития, очертават се основните видове събития, имащи отношение към диверсифицирането на туристическия продукт, изясняват се особеностите им и се представя портфолио подход като възможност за ефективно управление на дестинацията чрез диверсификация.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 11
Цена: 1 Точки


