ДИВЕРСИФИКАЦИЯ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ ЧРЕЗ ОРГАНИЗИРАНИ СЪБИТИЯ

Автори

Ключови думи
диверсификация, организирани събития, туристически продукт.

Резюме
Българският туризъм се сблъсква с нарастващата конкуренция между дестинациите, което налага необходимостта от търсене на възможности за диверсификация на туристическите продукти. В настоящата разработка диверсификацията чрез организиране на събития е предложена като стратегически метод за повишаване конкурентоспособността на туристическия сектор.

Основната цел на изследването е да се представят видовете събития, които доп-ринасят за диверсифициране на туристическия продукт. За постигане на поставената цел се изяснява характеристиките на организираните събития, очертават се основните видове събития, имащи отношение към диверсифицирането на туристическия продукт, изясняват се особеностите им и се представя портфолио подход като възможност за ефективно управление на дестинацията чрез диверсификация.

JEL Класификатор: L83.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 11
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • LEVERAGING DIGITAL TWINS FOR ECOSYSTEM RESTORATION AND BIODIVERSITY CONSERVATION IN THE GREEN ECONOMY FRAMEWORK

    Digital twin (DT) technology is emerging as a pivotal tool for addressing critical environmental challenges, especially in the fields of ecosystem restoration and biodiversity conservation, within the broader framework of the green economy. Digital twins - sophisticated, data-driven virtual replicas of physical systems - offer a transformative ...

  • ЕВРОПЕЙСКА НОРМАТИВНА РЕГЛАМЕНТАЦИЯ НА ПРИЛОЖЕНИЕТО НА ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ

    Желанието на Европейския съюз да се наложи като световен лидер в областта на изкуствения интелект доведе до приемането на първия Акт за изкуствения интелект (АИИ). С този иновативен нормативен текст ЕС се стреми да промени модела на уп-равление на риска от реактивен към проактивен. Целта на статията е да се направи опит за очертаване потенциала на ...

  • СТРЕС НА РАБОТНОТО МЯСТО И ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА МЕНИДЖЪРА

    Стресът на работното място оказва влияние върху цялостния управленски процес в организацията. Справянето с хроничния стрес води до по-добро психическо и физическо здраве. В последните години все по-често се говори за емоционалната интелигентност като фактор за справяне с ежедневния и хроничен стрес при мениджърите. Обект на изследването в тази ...