БИЗНЕС МОДЕЛИ И ПОДХОДИ ЗА ГЕНЕРИРАНЕ НА ПРИХОДИ В ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ
Автори
Ключови думи
електронна търговия, бизнес модели, ценообразуване, подходи за генериране на прихо-ди.
Резюме
Електронната търговия играе все по-важна роля в съвременната икономика и се превръща във все по-доминантен дистрибутивен канал, особено в условия на пандемия. С цел по-комплексно изследване и цялостно разбиране на съвременната електронна търговия настоящата статия цели изясняване на приложимите и специфичните само за нея бизнес модели за осъществяване на фирмената дейност, като на тази основа са анализирани и различни подходи за генериране на приходи за фирмата в рамките на електронната търговия.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
Цена: 1 Точки